هیچ خسارت جانی در حوادث نوروزی نداشته ایم

به گزارش وبلاگ ایران، خبرنگاران/قم سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: با تمهیداتی که در کمیته ایمنی ستاد تسهیلات زائرین اندیشیده شده بود خوشبختانه هیچ خسارت جانی در حوادث نوروزی نداشته ایم.

هیچ خسارت جانی در حوادث نوروزی نداشته ایم

حمید کریمی در حاشیه بازدید رسانه ها از فعالیت های تسهیلات نوروزی، با اشاره به تشکیل کمیته ایمنی و امداد شهرداری قم در ستاد تسهیلات نوروزی، اظهار کرد: این کمیته از 25 اسفندماه در سطح شهر استقرار خودرویی و موتوری آتش نشانی را داشته است.

وی با بیان اینکه بعد از چهارشنبه سوری در پنج بوستان که محل اسکان مسافران بودند به صورت 24 ساعته خودرو آتش نشانی مستقر داشتیم، عنوان نمود: یکی از اقداماتی که در این بوستان ها صورت گرفته است انجام تذکرات لازم در مورد عدم استفاده از پیک نیک به منظور جلوگیری از حوادث بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: این آتش نشانان به دوربین حرارتی مجهز هستند و با گشت در بوستان ها حرارت حاصل از استفاده از پیک نیک را پایش می نمایند.

وی افزود: در شب هایی که برودت هوا افزایش پیدا می کرد زائرین را در سالن های ورزشی مستقر می کردیم که ایمنی این سالن های ورزشی را نیز از قبل فراهم نموده بودیم.

کریمی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این ایام هیچ حادثه جانی نداشته ایم، بیان کرد: بیش تر موردهایی که به ما اعلام شده است در مورد قفل شدن درب خودروها و مبحوس شدن بچه ها در خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه بعلاوه دو مورد آتش سوزی پیک نیک داشته ایم که خوشبختانه خطر آن برطرف شده است، اظهار داشت: در این کمیته هفت دستگاه خودرو، دو دستگاه موتور، 12 نفر نیرو به صورت مستمر و بعلاوه سه نفر نیرو برای هر خودرو فعالیت داشته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در انتها با اشاره به اینکه همزمان با شب عید 10 دستگاه ای اف دی به وسیله شهرداری برای سازمان خریداری شده است، توضیح داد: این دستگاه بر اساس تکنولوژی واترمیست قطرات آب را تا دو دهم میکرون ریز نموده که موجب خنک شدن آب می گردد و مطابق یک نیسان 800 لیتری کارآیی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هیچ خسارت جانی در حوادث نوروزی نداشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ خسارت جانی در حوادث نوروزی نداشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید