منطقه ها آزاد کشور با 78 جشنواره یکپارچه به استقبال ده میلیون مسافر نوروزی می روند

به گزارش وبلاگ ایران، خبرگزاری مهر/ براساس اخبار واصله، منطقه ها آزاد کشور با 78 جشنواره یکپارچه به استقبال ده میلیون مسافر نوروزی می روند.

منطقه ها آزاد کشور با 78 جشنواره یکپارچه به استقبال ده میلیون مسافر نوروزی می روند

محمد فرزاد میرزایی قلعه، مدیر کل گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای عالی منطقه ها آزاد از تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه ها آزاد خبر داد و گفت: هفتمین نشست این ستاد با حضور کنندگان دخیل در امر خدمات سفر به میزبانی سازمان منطقه آزاد قشم تشکیل شده است.

وی در ادامه گفت: 8 منطقه آزاد تجاری صنعتی و ویژه مالی کشور که هر ساله میزبان چندین میلیون مسافر هستند، در تعطیلات امسال با 78 جشنواره یکپارچه به استقبال بیش از ده میلیون مسافر می روند.

میرزایی قلعه بیان نمود: با توجه به تقارن ماه رمضان و نوروز، رعایت حرمت ماه مبارک دستور بلاشرط سازمانهاست. از این رو برنامه ها در قالب برنامه های افطار تا سحر طراحی شده است.

میرزایی از مسافرانی که قصد سفر به منطقه ها جنوبی کشور به خصوص جزایر قشم و کیش را دارند، درخواست کرد: بهتر است از سامانه های مختلف سفر پیش از سفر پیگیر شرایط تردد بوده و در ایام اسکان در منطقه ها نیز برنامه سفر خود را در شهرهای مختلف توزیع کرده و از تمامی ظرفیت ها و جاذبه ها دیدین کنند.

وی در ادامه از همکاری با ستاد سفر کشور و 26 دستگاه دخیل در امر سفر خبر داد و گفت: این همکاری انجام خواهد شد تا برای هیچ مسافری دغدغه ای به جز رعایت اصول و کدهای ارزش و اخلاق گردشگری وجود نداشته باشد.

منبع: همگردی

به "منطقه ها آزاد کشور با 78 جشنواره یکپارچه به استقبال ده میلیون مسافر نوروزی می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه ها آزاد کشور با 78 جشنواره یکپارچه به استقبال ده میلیون مسافر نوروزی می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید