فرصت های سرمایه گذاری مازندران در سمپوزیوم کیش معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ ایران، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از معرفی 31 فرصت سرمایه گذاری استان در سمپوزیوم فرصت های سرمایه گذاری کشورهای عضو اکو در جزیره کیش، اطلاع داد.

فرصت های سرمایه گذاری مازندران در سمپوزیوم کیش معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ ایران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، سیف الله فرزانه امروز سه شنبه 19 آذر 98 با اعلام این خبر گفت: 14 طرح هتل 5ستاره، هتل، متل و هتل آپارتمان، چهار طرح در حوزه گردشگری دریایی و 13 طرح در حوزه مجتمع های گردشگری و بین راهی در این سفر، معرفی خواهد شد.

او با اشاره به برگزاری رویداد بین المللی ساری 2022 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو و حضور این کشورها در سمپوزیوم فرصت های سرمایه گذاری کشورهای عضو اکو در جزیره کیش، گفت: طرح پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو نگاهی ویژه تر به گردشگری نسل سوم دارد؛ چراکه ما اشتراکات زیادی با کشورهای عضو اکو در حوزه مسائل فرهنگی اعم از موسیقی، سبک زندگی، آداب و رسوم و بسیاری از معیارهای اجتماعی دیگر داریم و این نزدیکی می تواند امتیازی برای گردشگری باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: طراحی سازوکار انتخاب و اعطای امتیاز پایتخت گردشگری و برای یک سال می تواند به توسعه پایدار گردشگری و اقتصاد محلی، افزایش سطح رفاه و زندگی مردم استان میزبان یاری کند.

فرزانه با اشاره به وجود 173طرح گردشگری با حجم سرمایه گذاری بیش از 245هزارمیلیارد ریال در حال ساخت در استان گفت: معرفی فرصت های سرمایه گذاری در این سمپوزیوم، آغاز جدی برای ورود به عرصه های مالی در رویداد بین المللی ساری 2022 خواهد بود.

منبع: میراث آریا

به "فرصت های سرمایه گذاری مازندران در سمپوزیوم کیش معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت های سرمایه گذاری مازندران در سمپوزیوم کیش معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید