علیرضا بیرانوند با این استوری دوباره خبرساز شد

به گزارش وبلاگ ایران، افشین پیروانی در حاشیه تمرین دوشنبه پرسپولیس با خبرنگاران تبادل نظر کرد که بخشی از این صحبت ها پیرامون رفتار علیرضا بیرانوند در جابجایی تابستانی بود.

علیرضا بیرانوند با این استوری دوباره خبرساز شد

سرپرست پرسپولیس ضمن رد رفتار های بیرانوند در فسخ قرارداد با پرسپولیس و سپس مذاکره با استقلال تهران گفت: بیرانوند قرارداد سال گذشته اش را می گیرد. این کار را کرد به پولش برسد. او اشتباه کرد. همین جا هم می گویم او اشتباه کرد. قطعاً خیلی بیشتر کوشش می نماید تا جبران کند. او نفر اول گلر های ایران است. اشتباه کرد، اما در حال حاضر دنبال جبران است. ما 10 نفر مثل بیرانوند داریم.

جملاتی که بیرانوند پس از انتها تمرین خواند تا در فضای مجازی شروع به پاسخ دادن کند. او با انتشار استوری در صفحه شخصی اش عنوان نمود: برخی ها که نمیدونم دنبال چی هستن میگن توی فصل نو باید خودمو نشون بدم مگه من بازیکن 18 ساله یا نو پرسپولیس هستم…

او که ابایی از آوردن نام پیروانی و انتقاد از او نداشت در ادامه نوشت: … امروز هم افشین خان که من خیلی دوستش دارم گفت که باید طرفداران منو ببخشن. مگه من چیکار کردم جز اینکه برای دریافت پولم دوبار نوتیس دادم…

انتشار همین استوری باعث تماس های مختلفی با بیرانوند شد تا دروازه بان تیم ملی ایران آن را حذف کند، اما این کار را نکرد تا بازی مجازی اش بار دیگر با آنفالو کردن پیروانی شروع گردد.

التهابی که در رختکن پرسپولیس به وجود آمده است تا این تیم قبل از اردوی پیش فصل ترکیه با مواردی روبرو گردد که تا کنون به طور صریح رسانه ای نشده بود.

منبع: فرارو

به "علیرضا بیرانوند با این استوری دوباره خبرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا بیرانوند با این استوری دوباره خبرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید