صادقی: اشتباهات داوری به ما لطمه زد، نیم فصل دوم بهتر می شویم

به گزارش وبلاگ ایران، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در نیم فصل اول لیگ برتر اشتباهات داوری و فردی به تیم ما ضربه زد، اما در نیم فصل دوم عملکرد بهتری خواهیم داشت.

صادقی: اشتباهات داوری به ما لطمه زد، نیم فصل دوم بهتر می شویم

به گزارش، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران پس از شکست 2 بر صفر مقابل مس رفسنجان بیان نمود: می دانید تمرینات مان را پس از 5 روز استراحت از پنج شنبه هفته پیش شروع کرده و در این مدت هم کار بدنی انجام دادیم. به همین دلیل دوست داشتیم بازی محبت آمیز برگزار کنیم و از تیم مس رفسنجان هم ممنون هستیم که درخواست مان را پذیرفت.

او افزود: سعی کردیم از تمام نفرات مان در این بازی استفاده کنیم و به همین دلیل 2 ترکیب متفاوت را به زمین فرستادیم. در نیمه دوم جوان تر ها را بازی دادیم. در کل بهتر است در بازی محبت آمیز ببازیم. می دانید سایپا پیش از شروع فصل تمام دیدار های تدارکاتی اش را برد، اما در طول فصل شکست های زیادی داشتیم. در بازی های محبت آمیز نتیجه مهم نیست بلکه می خواهیم بازیکنان مان را بازی داده و اشکال های مان را ترمیم کنیم.

صادقی افزود: باید بازیکن های جوان سایپا را مقابل تیمی مثل مس رفسنجان که قهرمان لیگ یک است و شانس صعود به لیگ برتر دارد امتحان کنیم و اگر در این بازی ها بتوانند خوب کار می کنند می توانیم در یگ برتر روی آن ها حساب باز کنیم.

با بررسی میزان سود و زیان تیم ها از اشتباهات داوری در برنامه شب گذشته فوتبال برتر تعیین شد سایپا یکی از تیم هایی بوده که اشتباهات زیادی علیه آن شده و این تیم اکنون باید جای رتبه سیزدهم در رده نهم جدول قرار می گرفت، صادقی در این باره گفت: پیش از این هم گفتم تیم ما از اشتباهات سهوی آسیب دیده و در این برنامه هم تعیین شد سایپا بیش ترین ضرر را کرده است. اکنون می توانستیم در رده نهم باشیم. من باید کار فنی انجام بدهم و تیم جوانی آماده کرده ام که بسیاری از نفراتش برای اولین بار است در لیگ برتر بازی می کنند. روزی 14،15 ساعت با دستیارانم وقت می گذاریم، اما اشتباهات داوری دست من نیست که بخواهم درباره اش کاری انجام بدهم.

او افزود: بی شک از تجربیاتی که در نیم فصل اول به دست آوردیم در دور برگشت استفاده می کنیم. تیم مان از لحاظ فنی در 7، 8 بازی پایانی اش عملکرد خوبی داشت، اما اشتباهات داوری و فردی به سایپا لطمه زد. مطمئن باشید در نیم فصل دوم روز های بهتری خواهیم داشت.

سرمربی تیم سایپا بیان نمود: 17 بازیکن خوب از تیم مان جدا شدند و اکنون آن ها در تیم های بزرگ لیگ، ستاره تیم شان هستند. باشگاه ما از لحاظ مالی توانایی حفظ چنین بازیکنانی را نداشت و خودشان هم می خواستند پیشرفت کنند و از باشگاه های بزرگ مبالغ بیشتری بگیرند. به همین دلیل نفرات جوان را جایگزین آن ها کردیم. باید از مدیریت صبور باشگاه سایپا که به من اعتماد کرد تشکر کنم و امیدوارم بتوانم جواب حمایت هایش را بدهم.

صادقی درباره فعالیت باشگاه سایپا در جابجایی نیم فصل گفت: سعی می کنیم 3،4 بازیکن باتجربه را به تیم اضافه کنیم چراکه تعداد جوان های مان خیلی زیاد است. نفراتی را مدنظر داریم که در نیم فصل اول برای تیم های شان بازی کرده اند و عملکرد خوبی هم داشته اند. هر زمان نهایی شد از آن ها اسم می بریم. من فهرست بازیکنانی که می خواهم در اختیار باشگاه قرار داده ام و مسئولان باشگاه مشغول مذاکره با باشگاه این بازیکنان هستند.

سرمربی تیم سایپا درباره اینکه آیا بهتر نیست درباره مربیانی که تحرکاتی را برای جانشینی اش انجام داده اند شفاف تر صحبت کند، گفت: نمی توانم شفاف تر صحبت کنم، اما قبل از بازی با ذوب آهن به بازیکنان من زنگ زده و گفته بودند می خواهند مربی سایپا شوند. دقیق نمی توانم بگویم چند مربی این کار را انجام داده اند، اما درست نیست چنین کاری انجام شود.

او افزود: احتمال دارد یک مربی با تیم خودش نتیجه نگرفته باشد و بخواهد در تیم دیگری فعالیت کند، اما اینکه ذهن بازیکن مرا به هم بریزند خیلی بد است. برخی از این مربیان همچنان در تیم شان کار می کنند و بار ها به هواداران خود ابراز علاقه و تعصب کرده اند، اما همچنان دنبال ارتباط دریافت و کانال زدن با مدیران سایپا هستند.

صادقی شرح داد: من مربی منطقی ای هستم و می دانم بزرگ ترین مربیان دنیا هم با نتیجه ندریافت تیم شان از کار برکنار می شوند. با این وجود ممنون حمایت های باشگاه و مصطفی مدبر هستم و اطمینان دارم می توانیم روز های خیلی خوبی را رقم بزنیم.

صادقی درباره حضور سه بازیکن سایپا در تیم ملی امید گفت: وقتی من جوان گرایی را شروع کردم خیلی از مدیران و سرمربیان گفتند چنین کاری انجام ندهم و اعتقاد داشتند در اولین سال سرمربیگری ام ریسک بزرگی می کنم و اگر نتیجه نگیرم، محو می شوم. هیچکس در اولین سال مربیگری اش اینگونه جوان گرایی نمی کند و چنین موضوعی هم تاوان دارد. باشگاه سایپا برای تبدیل شدن مهدی ترابی به بازیکنی که اکنون به جرئت می توانم بگویم با عملکرد خوبش پرسپولیس را در صدر جدول حفظ کرد، تاوان داده است. درباره جوان های دیگرمان هم در 2،3 فصل آینده خواهید دید چه شرایطی دارند. خوشبختانه من حمایت مدیریت باشگاه را در اختیار داشته ام و می دانم نتایج مان بهتر می شود.

سرمربی سایپا درباره ارزیابی اش از شرایط تیم ملی امید در رقابت های انتخابی المپیک گفت: تشکر می کنم که حمید استیلی به من لطف داشت. 13 بازیکن سایپا می توانستند عضو این تیم باشند. 9 بازیکن تیم من در فهرست ابتدایی تیم امید قرار دریافتد. شش بازیکن مان در اردوی قطر حضور داشتند و 3 بازیکن هم در فهرست نهایی تیم امید قراردریافتد. امیدوارم تیم خوب امیدمان بتواند به المپیک صعود کند. حمید استیلی با وجود اینکه دیر سرمربی تیم امید شد خوب کار می کند و به او و دستیارانش امیدوار هستیم و می توانیم پس از 44 سال طلسم نرفتن به المپیک را بشکنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صادقی: اشتباهات داوری به ما لطمه زد، نیم فصل دوم بهتر می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: اشتباهات داوری به ما لطمه زد، نیم فصل دوم بهتر می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید