شهنازی: لیگ حرفه ای و قانونمندی نداریم، بعضی تیم های والیبال در حد لیگ دسته یک هم نیستند

به گزارش وبلاگ ایران، سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: ما در طول مسابقات مجبور هستیم با صرف هزینه ای حدود 50 میلیون تومان به مصاف تیم هایی برویم که حتی در حد لیگ دسته یک هم نیستند.

شهنازی: لیگ حرفه ای و قانونمندی نداریم، بعضی تیم های والیبال در حد لیگ دسته یک هم نیستند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ایران، ناصر شهنازی در خصوص پیروزی سه بر یک شاگردانش مقابل راهیاب ملل مریوان در هفته نخست لیگ برتر والیبال گفت: پیش بینی چنین بازی سختی را می کردیم چون نماینده مریوان با انگیزه بسیار بالایی به مصاف ما آمده بود و منتظر یک بازی سخت بودیم. تیم حریف دو بازیکن غایب هم داشت که اگر از حضور آنها نیز بهره می برد به مراتب قدرتمندتر ظاهر می شد. من به بازیکنان و سرمربی این تیم تبریک می گویم.

سرمربی تیم والیبال سایپا اضافه نمود: ما هم تعدادی مصدوم داشتیم و سیامک مرندی و همچنین جواد معنوی نژاد نیز در لحظه های آخر به تیم ما اضافه شده بودند. تیم سایپا پتانسیل بالایی دارد و مطمئن باشید که با هماهنگی بهتر نتایج بهتری نیز خواهیم گرفت.

وی در خصوص اضافه شدن بعضی تیم ها به لیگ برتر پس از مراسم قرعه کشی گفت: متاسفانه لیگ ما قانونمند نیست و اداره کردن سازمان لیگ از عهده یک نفر به تنهایی خارج است. فصل طولانی بازی های ملی نیز روی کیفیت و برنامه ریزی لیگ تاثیر گذاشته است. ما لیگ بسیار سختی را پیش رو داریم و مطمئن باشید که تیم قهرمان 5 یا 6 شکست را در طول مسابقات تحمل خواهد نمود. من امیدوارم با کم شدن دخالت ها شاهد لیگی قانونمند در ادامه باشیم.

شهنازی خاطر نشان کرد: اضافه شدن یک تیم به لیگ برتر در شرایط فعلی خنده دار است، ما در طول مسابقات مجبور هستیم با صرف هزینه ای حدود 50 میلیون تومان به مصاف تیم هایی برویم که حتی در حد لیگ دسته یک هم نیستند. متاسفانه لیگ ما به هیچ عنوان حرفه ای نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شهنازی: لیگ حرفه ای و قانونمندی نداریم، بعضی تیم های والیبال در حد لیگ دسته یک هم نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهنازی: لیگ حرفه ای و قانونمندی نداریم، بعضی تیم های والیبال در حد لیگ دسته یک هم نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید