الان دیگر وقت قول دادن نیست، پرسپولیس فقط یک راه دارد

به گزارش وبلاگ ایران، دهم آذر ماه بود که که فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس گفت سرمربی سابق این تیم طی لایحه ای ادعا نموده مطالباتش پرداخت نشده است.

الان دیگر وقت قول دادن نیست، پرسپولیس فقط یک راه دارد

به گزارش، پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس مسئولان این باشگاه نتوانستند مطالبات او را پرداخت نمایند تا این مربی درنهایت برای دریافت حدود یک میلیون یورو (دستمزد خودش و دستیارانش) به فیفا شکایت کند. ارسال نامه فیفا به باشگاه پرسپولیس باعث شد تا با دستور انصاری فرد مسئولان باشگاه پرسپولیس جدی تر از قبل برای توافق با سرمربی پیشین خود دست به کار شوند و به همین دلیل چندین جلسه بین مدیران این باشگاه با برانکو و وکیلش برگزار گردید. روز گذشته به وسیله رضا چلنگر گفت وگوی کوتاهی با برانکو انجام دادیم تا ببینیم نتیجه این جلسات چه بوده و مذاکرات طرفین به کجا رسیده است.

بله. در یک ماه اخیر جلساتی بین ما انجام شد، اما توافقی صورت نگرفت.

در ابتدا پرسپولیس به دنبال کم کردن مبلغ بود که با پاسخ منفی ما روبرو شد. بعد از آن هم خواهان پرداخت مطالبات در چند مرحله شدند که این پیشنهاد هم از سوی من و وکیلم رد شد. درخواست ما طبق شکایتی که به فیفا داشته ایم کاملا تعیین و روشن است. بعد از مدت ها بد قولی و وعده های پوچ، من و دستیارانم تمام مطالباتمان را در یک مرحله و به صورت یک جا می خواهیم.

من بهترین خاطرات دوران حرفه ای خودم را با پرسپولیس و طرفدار ان این تیم داشته ام و وظیفه ام را در این تیم به خوبی انجام دادم. من 3 فصلی که در پرسپولیس بودم، به اندازه 6 فصل کار کردم و زحمت کشیدم و در هیچ زمینه ای برای تیم و بازیکنان کم نگذاشتم، اما متاسفانه برخلاف من باشگاه به قرارداد و مسئولیت حرفه ای خودش پایبند و متعهد نبود و مدیران پرسپولیس راهی بجز شکایت پیش پای من قرار ندادند. من به اندازه کافی به باشگاه وقت دادم، اما آن ها از این فرصت استفاده نکردند و در این مدت من فقط از طرف مقابلم وعده هایی شنیدم که هیچ یک عملی نشد. در آخرین جلسه هم من و وکیلم اعلام کردیم که الان دیگر وقت قول دادن نیست.

فیفا همه چیز را حل خواهد نمود. پرسپولیس فقط یک راه دارد. من کار هایی که باید انجام می دادم را انجام دادم و به نظر می رسد باید منتظر طی شدن مراحل شکایت من در فیفا باشید.

منبع: خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "الان دیگر وقت قول دادن نیست، پرسپولیس فقط یک راه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الان دیگر وقت قول دادن نیست، پرسپولیس فقط یک راه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید