اطلاعاتی تازه از گوشی پیکسل 4 منتشر شد ، سیستم تعاملی غیر لمسی ، تشخیص چهره پیشرفته برای بازگشایی قفل

به گزارش وبلاگ ایران، شرکت گوگل مثل همواره پیروز شده تا حد زیادی از نشت اطلاعات غیر رسمی در خصوص محصولات خود پیشگیری نموده و اطلاعات خاص و دلخواه خود را به شکل رسمی در خصوص گوشی تازه خود منتشر کند. اطلاعاتی که نشان می دهد گوشی پیکسل 4 در سطح هوش مصنوعی قوی تر از مدلهای پیشین است.

اطلاعاتی تازه از گوشی پیکسل 4 منتشر شد ، سیستم تعاملی غیر لمسی ، تشخیص چهره پیشرفته برای بازگشایی قفل

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یکی از این ویژگی های نو این گوشی، Motion Sense است. روند توسعه این ویژگی از چهار سال پیش آغاز شده است ، Motion Sense به شما امکان می دهد عملنمودهای اصلی را در پیکسل 4 خود از جمله جستجوی آهنگ ها ، به تعویق انداختن آلارم و خاموش کردن تماس های تلفنی فقط با تکان دادن دست خود کنترل کنید.

Motion Sense با یاری یک سیستم راداری پیچیده که در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است کار می نماید و حتی می تواند کوچکترین حرکت را حس کند. البته هم اکنون این سیستم فقط به تشخیص حرکات ساده دست و پا محدود می گردد اما می تواند به وسیله گوگل پیکربندی گردد تا در آینده کارهای پیچیده تری انجام دهد. با این حال ، گوگل اظهار دارد که Motion Sense فقط در کشورهای منتخب که پیکسل در دسترس است وجود دارد.

ویژگی اصلی دیگر که امروز برای پیکسل 4 اعلام شد ، باز کردن قفل گوشی با یاری تشخیص چهره است. این تکنولوژی نو مانند تشخیص چهره ای نیست که ما امروز در دستگاه های سازنده اندرویدی شخص ثالث داریم یا آنچه که پیش از این در اندروید داشتیم. این سیستم از نظر پیچیدگی و از همه مهمتر امنیت ، به سیستمی نزدیک است که اپل با آیفون X معرفی نموده است.

در حالی که سیستم های کنونی تشخیص چهره اندرویدی فقط از چهره شما عکاسی می نمایند ، باز کردن قفل صورت در پیکسل 4 با استفاده از پروژکتور نقطه ای، دوربین مادون قرمز و روشنگر حرفه ای صورت شما ا به شکل سه بعدی اسکن می نماید و سپس از آن اطلاعات برای باز کردن قفل استفاده می نماید.

منبع: انتخاب

به "اطلاعاتی تازه از گوشی پیکسل 4 منتشر شد ، سیستم تعاملی غیر لمسی ، تشخیص چهره پیشرفته برای بازگشایی قفل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی تازه از گوشی پیکسل 4 منتشر شد ، سیستم تعاملی غیر لمسی ، تشخیص چهره پیشرفته برای بازگشایی قفل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید